01/02/2009

Me prechodne bydliste - zevnitr

Jak jsem slibil, tak plnim. Konecne jsem zakoupil fotak, a tak muzu vystavit par obrazku. Zacneme vnitrkem baracku. Nejdulezitejsi casti je obyvak. Nekdo by mohl namitat, ale travim zde nejvice casu. Snida se tu, obedva, veceri, cuci na telku, hraje na PS3, jsem tu zatim na netu (coz doufam, ze se co nejdrive zmeni). Takze to je jednoznacne nejdulezitejsi cast domu:)


Nejvetsi mistnosti pro me trochu nepochopitlene je kuchyne:


A takhle vypada muj pokoj:


Jednou z nejvetsi zajimavosti domu je konicek Mr. Geara, coz jsou dve dost velka akvaria. Jedno je sladkovodni.


A morske akvarium, prvni fotka je pri tzv. spicim rezimu. kdy ty vselijake rostliny a potvurky jsou uzavrene.

Rozsvicenim LED diod cele akvarko pomalu oziva a pri spusteni zarivky, umistene nad nim, se vse otevira do krasy. Snad to je aspon trochu z tech fotek videt, ale je to opravdu nadhera.

8 comments:

  1. Ty jo, tak ta posledni fokta je fakt dost dobra! To musi dat vazne praci o to pecovat..

    ReplyDelete
  2. Kazdy vecer tam naleva nejake chemikalie. Pod akvariem je cela skrinka zaplnena filtrama, cerpadlem, nadobou se soli a rostlinama tak, aby udrzel tu spravnou slanost. Ma to dokonce napojene na zalozni zdroj, preci jen by jim asi zmena klimatu vadila vice nez sladkovodnim...

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/2/09 18:53

    No, mě by spíš zajímalo, jak vypadá rodinka:-( Jinak ptal ses na kurz angličtiny?Normálně na každé střední vedou kurzy pro cizince (ale jsou to většinou jen základy), členové EU je mají zdarma. Pak bývají i placené. Ono se to nezdá, ale ten čas ti tam uteče. A z toho co napovídáš po chvilkách doma se moc nenaučíš. A na druhou stranu si v kurzech uděláš kamarády. Já takhle kamarádila s jednou Rakušankou - a prostě se muselo mluvit:-)Hanka

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/2/09 03:44

    taky jsem se chtěl zeptat, jak pokračuješ s rozvojem angličtiny :-) ale myslim, že hovorovývh výrazů od PS3 znáš asi dost :-D

    Petr

    ReplyDelete
  5. Anonymous2/2/09 10:29

    Ahoj Fanoušku tak koukám, že se máš dobře tak jen at ti to vydrzi po celou dobu pobytu!:)

    ReplyDelete
  6. Ahoj, no Hani vydrz, vsechno bude. Jinak v sobotu jsem byl v Andoveru, kde jsem vygooglil nejakou jazykovou skolu. Adresu jsem nasel, ale skola nikde:) Pan domaci mi slibil, ze se zepta Lubose (ten tu byl predemnou), kam chodil do skoly. Fotky doplnim... Jinak Petre, pokroky jsou malicke, ale jsou:) A Peto dikas za prani, budu se snazit:)

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/2/09 13:21

    Fando ty akvarka jsou huste :-) Pekne to tam meji zarizene :-) vysavas, utiras pracha a tak? :-D Uz se tesim na ty fotky rodiny sem zvedav na pana VOJAKA :-)

    ReplyDelete
  8. Robine, musim te zklamat. Nedelam zatim nic:) Jinak ty fotecky jsem uz hodil do clanku o rodince.

    ReplyDelete