11/02/2009

Nashromážděné zajímavosti

To, že se jezdí vlevo, snad nikoho ani nepřekvapí. Celkově jsou zde řidiči na sebe milejší a i v dopravní špičce se v klidu pouštějí, nikde žádné troubení, blikání, nadávání, prostě nic. Ono vůbec ty lidé jsou zde přívětivějšíí. Si takhle stojím ve frontě v Lidlu s flaškou vody (opravdu vody) a paní přede mnou se na mě otočí a ať ji přeskočím, když mám jen jednu věc. Njedřív jsem si teda myslel, že ji špatně rozumím, ale ono nee. Slušně jsem poděkoval a zařadil se před ni. Mezi tím měla první v řadě platit svůj plný koš potravin, když v tom zjistila, že vložená karta do čtečky je prázdná. Samozřejmě vložila špatnou kreditku a tu správnou nechala v autě. Během 5-ti minutového čekání, kdy si paní došla pro správnou kartu, zadala PIN, naházela zbytek nákupu do košíku a odjela, neřekl ve frontě nikdo ani slovo. Nikdo nebyl naštvanej, neměl žádné připomínky, prostě pohoda. Dokážete si to představit u nás?

Double-deckery. Těmto klasickým anglickým dvoupatrovým autobusům mělo jednu dobu již odzvonit. Naštěstí se tak nestalo, zatím pořád jezdí a dokonce i dost převládají nad těmi klasickými.

Anglické kruháče. Je to až neskutečné, kde je všude dávají, a není vyjímkou, že se objevují klidně i po 50-ti metrech. Někdy vypadají i takto. A to nadáváme na ty naše malé. Z dopravy tu mám ještě jeden příspěvek. Jako u vás (Czech republic):) si musíte dávat pozor na přebíhající zvěř, tak zde jsou značky podobné, akorát ta fauna je trochu jinčí:)

Chinese wednesday. Ano dneska tu máme můj nejoblíbenější den v týdnu, a protože jsem vám z minulého týdne udělal krásnou fotku, zde vám ji posílám. Můžete obdivovat. I když uznávám, že se to nemusí zdát tak velké, ale ve skutečnosti to je vážně obrovská porce, věřte mi:)

Mám tu jednu perličku, kterou mě pan domací naučil. A to vaření brambor v mikrovlnce. Stačí dát vařit vodu v rychlovarné konvici. Brambory si připravím ve skleněné nádobě. Po vypnutí konvice zaleju brambory a šup s nimi do mikrovlny. Nechám je tam kolem 8 minut a je hotovo. Podobně to funguje i u zeleniny:)

Nevím jak to je v České republice s Valentýnem, ale zde lidi docela blázní. Všude je neskutečně pohledů, pohlednic, přání a dopisů. Výlohy květinářství, různých papirnictví, trafik a dokonce i pošt jsou jím zahlcené. Posledním příspěvkem jsou kočárky. Né, že by zrovna s Valentýnem souvisely, i když možná přeci jen trochu ano, ale docela se to hodí. Jak tak chodím doprovázet Tommyho do školy a poté zpět, všiml jsem si zvláštního úkazu. Docela by mě zajímalo, kdo je na tom tak dobře a tak výkonný, jestli muži, či ženy. Ale, snad každý čtvrtý kočárek je pro dvojčata. Samozřejmě je plně obsazený, takže si je maminky jen tak pro radost nekupují. Třeba mi to někdo dokáže vysvětlit...

5 comments:

  1. tank crossing je uplne bozi :D :D :D a fakt tam je dost snehu, to by jeden neveril

    ReplyDelete
  2. Taky si vůbec nedokážeš představit, kam jsem musel vlézt, abych vám ji takhle krásně nafotil. Brodil jsem se až po kolena ve sněhu, ale stálo to za to:)

    ReplyDelete
  3. Haha, po kolena ve snehu v jizni Anglii :D to proste neni mozne..

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/2/09 23:57

    Ale jo, koukni jak je to tam od silnicaru nahrnute... Joska

    ReplyDelete
  5. Anonymous13/2/09 09:13

    - tu vodu ti nevěřim
    - na kruháče u nás nadáváme, protože je uprostřed hromada betonu a bordela, aby se přes něj za žádnejch okolností nedalo přejet, pokud máš trochu delší auto; anglický kruháče sou v pohodě
    - značka dobrá, ještě jsem jí neviděl (ačkoliv jsem se pohyboval kolem Bordonu - taky vojenská oblast), ale mě se stejně víc líbí "elderly people" :-)

    ReplyDelete