12/02/2009

Už jsem našel to místo,

kde budu moct vesele utrácet své těžce vydělané penízky. Nééé, samozřejmě že nemyslím hospodu - i když... Ne, není to ono. Byl jsem se zapsat v místním Leisure centre, které se skládá z několika částí. Celý komplex zahrnuje sportovní centrum, bar, knihovnu a samozřejmě se tu myslí i na maminy. Nechybí tudíž ani děcký koutek, který je neustále hojně zaplněn.

Při vstupu do centra se zde nachází velká chodba s recepcí. Zde jsem se zapsal a následná registrace mě stála 5 liber. Poté jsem musel zaplatit 12liber za proškolení (snažil jsem se vysvětlit, že nejsem nováček, ale tím musí projít každý). Dostal jsem papír, který obsahoval jakési stvrzení, že jsem zdravotně v pořádku. Poté na recepci přišel fitness trenér (velice milý 50ti letý chlapík). Ukázal mi celé sportovní centrum. Poté mi ukázal šatny a počkal před posilovnou. Ta je na kódový zámek. V tělocvičně se mnou prošel komplet všechny stroje a ukázal, kde se co dá cvičit. Dokonce jsme si i docela pokecali a dostali se až k shánění práce, a že se mi poptá. Akorát mě to utvrdilo v tom, že angličani jsou celkově velice příjemní lidé.

Ceny se odvíjejí od jednotlivého sportoviště a sportu. Do fitka dospělý člověk zaplatí 5 liber, protože jsem ale samozřejmě právoplatný student, platím polovinu. Což je velice přívětivá cena a časově to není omezené, tudíž tam můžu být třeba celý den. Fitcentrum je ze dvou třetin zaplněné aerobními stroji (různými běžeckými, crossovými a veslařskými trenažéry, rotopedy, steppery atd.), zbytek je tvořen těmi klasickými posilovacími věžemi, činkami a nářadím. Po celou dobu tam je jeden až dva trenéři, kteří dohlížejí na chod posilovny. Popřípadě ti poradí, kde co na jakou partii cvičit. Samozřejmě je možné si je zaplatit i na váš dohled a skládání vašeho posilovacího plánu.

Sportovní část centra se mimo fitka skládá z bazénu, který obsahuje nejen klasický plavecký, ale i brouzdaliště spolu s tobogánem. Dále jsou zde 4 kurty na squash, 25 spinningových kol a dvě velké tělocvičny.

Jsem z toho nadšený. Zatím nemám partnera na squash, kdo má zájem, ať se ozve. Aby jste neřekli, že jsem škrt, kurt platím já ;-)

7 comments:

  1. Anonymous13/2/09 09:19

    Bacha na ty "milý 50ti letý chlapíky", víš jak to v UK chodí... :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/2/09 11:27

    hehe, ale tak je dobře, že si fanda rozumí i se starší generací :-D

    jinak "...sportovní centrum, BAR, knihovnu...", tak už tomu začínám rozumět...

    Petr

    ReplyDelete
  3. Já věděl, že to tam psát nemám. Vy jste ale koňové...

    ReplyDelete
  4. Jen pro doplnění. Spinning stojí kolem 4 liber dle času a bazén 3, pro studenta to je za polovičku. Bazén má neskutečných 29,5°C.

    ReplyDelete
  5. Anonymous14/2/09 00:26

    to z toho pak musíš být zpocený, že se jdeš rovnou umýt, ne? :-)

    Petr

    ReplyDelete
  6. Anonymous14/2/09 10:49

    Partnera na squash bych ti klidne dělala teď jsme se do něj s Líbou taky pustili ale mimo toho že bys platil halu tak bys ještě musel posílat soukromý letadlo :-)

    Barča

    ReplyDelete
  7. No Petře je to fakt vařící:-). No Baru všechno neutáhnu;-)

    ReplyDelete