07/02/2009

Tidworth

Dneska se konečně po týdnu sněžení ukázalo sluníčko, tak jsem se vydal udělat pár obrázků. Moje fotografické schnopnosti jsou nulové, tak prosím bez připomínek:). Tidworth je malé městečko s počtem obyvatel kolem 10 000.  Nachází se v oblasti Wiltshire, což je na jihozápadě Anglie. Nejbližší větší města jsou Andover a Salisbury. Je to velká vojenská oblast, kde jak jsem se dočetl, sídlí 1st Mechanized Brigade. Jedna fotečka Tidworth:

Ve městě jsou dva supermarkety, Tesco a Lidl. Najde se tu zdravotní středisko a hodně obchodů s rychlým občerstevním. Dokonce jsem vyhledal, že se tu narodil hudebník a zpěvák James Blunt (to jen taková odbočka:) ) Je zde i krásné sportovní centrum, kde najdete bazén, fitness a součástí je i knihovna (to černé vpravo): 

Samozřejmě i nějaká ta hospůdka se tu najde:) 


5 comments:

  1. Anonymous7/2/09 21:26

    Fando, na to, že máš foťák poprvé v ruce, je to dobré, fotky nejsou nakřivo a tak :-)
    No a kdy zajdeš s Tommym zachlastat? :-D

    Petr

    ReplyDelete
  2. Hej to neni jak u vas v Sokolove, ze ucite pit decka od 6 let! Ale fakt drsny je ten snih, to bych v jizni Anglii nikdy necekal :) A hospoda je vazne stylova :)

    ReplyDelete
  3. Tady je sněhu jak smeti, už mě to se... Jinak chodím bez TOmmyho, nemohu ho přeci brát všude... Což i vysvětluje čas mého příspěvku:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/2/09 21:15

    ty jo, dobré :-D

    Petr

    ReplyDelete
  5. Super, tak do tohoto městečka za měsíc odjíždím... doufám, že je to tam vážně tak fajn, jak se z tvého popisu zdá :)

    ReplyDelete