19/02/2009

Lice

Tak si přemýšlím, jakým článečkem a novýma informacema bych vás mohl obdarovat a ony lice spadly přímo z nebe. No úplně zas tak z nebe to nebylo, spíš z Tommyho to spadlo a přesněji z jeho hlavy. Už přihořívá? Komu ne, nevadí, objasníme. Začnu tím, že děcka mají celý týden prázdniny a otec si vzal dovolenou, takže mám vůbec volný týden:-) Což teda vůbec nemá nic společného s licema, jen jsem vás chtěl trochu napínat a zároveň se pochlubit. 

Po snídani se Tommy tak nějak začal ošívat, drbat ve vlasech a když už u toho začínal vydávat docela nesnesitelné skřeky a zvuky, tatíka napadlo podívat se mu do vlasů. A ony tam lice, z anglického překladu vši:-) (to by mě v životě nenapadlo, že se naučím takové slovíčko). Tak zajel koupit tu zázračnou vodičku na obrázku a všichni jsme si to namazali na vlasy (smradu jak z hradu) a za dvě hoďky jsme to spláchli vodou, tak uvidíme. Snad to všechno pochcípalo nebo to aspoň zůstalo jen na Tommyho hlavě:-D  

7 comments:

  1. haha :D clovek by necekal v takove vyspele zemi vsi :D hlavne to vyhub nez prijedes zpatky..

    ReplyDelete
  2. Anonymous19/2/09 18:27

    ...a víš co tě čeká, než tě pustim na kolej, jo? :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous19/2/09 20:29

    Fando, připrav se na kontrolu vlasů :-D

    Petr

    ReplyDelete
  4. To by mě zajímalo, co mě může čekat kromě té kontroly vlasů... že by to byla flaška tullamorky?:-))

    ReplyDelete
  5. Anonymous20/2/09 13:08

    Když tam byla ségra tak taky vši.. Koukám ta Anglie je pěkná všivárna :-D

    Beny

    ReplyDelete
  6. Anonymous28/2/09 11:26

    No, já jsem v šoku. Ty a knihovna!!!!!!!!!!!!!!! :-D

    tvoje oblíbená češťoangličtinářka

    ReplyDelete