29/01/2009

Dalsi MAXvecere

Tak jsem si myslel, ze po uvitaci veceri budu tyden bez jidla. Neskutecny omyl. Pro neznale, anglicani maji hlavni jidlo az vecer, pres den se krmi porad nejakymi tousty s cimkoliv,co najdou po dome a jeste to nesmrdi:). Po rozhovoru s Lee jsem si myslel, ze pujdem navstivit nejakou cinskou restauraci jeste s jeho kamaradem. Jenze dalsi omyl, cinska restaurace prisla navstivit nas.

Kamos (jeho jmeno jsem si nezapamtoval) prijel nekdy kolem sedme, prinesl si svoji flasku vina, dosel si ji sam do kuchyne otevrit a nalit. Lee mi donesl australske pivko Foster's (od Gambace jsem nepoznal zadnej rozdil-omlouvam se vsem pivarum:) ). Sel uspat Tommyho a vytahl jidelni listek ve tvaru letaku. Nakonec jsme nechali vyber na nem, ja bych stejne nemel poneti co vybrat. Tak toho nadiktoval do telefonu za 21£ a do dvaceti minut jsme meli jidlo i s donaskou pred dvermi. Vybral ty nejvetsi talire v dome a uz je plnil. Vysledek vypadal asi takto. Porce ryze, porce cinskych nudli, 4 kousky kureciho masa v testicku, 3 grilovane kureci nozky s pomerancovou omackou, na druhe strane talire byla zelenina zalita sladkou omackou spolu s feferonkama a krevetami. Neskutecny pozitek, a to ten nejlepsi jeste prijde, neplatil jsem ani korunu, teda libru. Splachl jsem to dalsimi (par:)) pivky Foster's a odebral jsem se k spanku. Pri odchodu kolegy z jeho ust jen vypadlo, see you next chinese wednesday. Myslim, ze se mam zas na co tesit.

10 comments:

  1. Anonymous29/1/09 11:17

    No páni kdo by to řek, že zrovna v Anglii si budeš takhle debužírovat...no nic jdu si dát chleba s máslem:)

    ReplyDelete
  2. Taky jsem si myslel, ze budu prezivat na toastech...

    ReplyDelete
  3. Anonymous29/1/09 15:08

    Fanousi zavidim :-D Ja se chci taky flakat v Anglii parit na Playstu zrat jako prase a jeste se k tomu ucit anglicky :-D

    ReplyDelete
  4. Anonymous29/1/09 18:01

    Ty si teda žereš... :-)

    ad "cimkoliv,co najdou po dome a jeste to nesmrdi" - taky mám ten dojem (a kolikrát to i smrdí)... :-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous29/1/09 20:29

    Ahojky, tak koukám, že se zabydluješ dobře. Ono s tou večeří si nelibuj, to bude otázka času, kdy budeš se muset zapojit i Ty:-)Hanka

    ReplyDelete
  6. Robine, neni nic jednodussiho, nez dodelat v lete FEL a vydat se taky:-D

    ReplyDelete
  7. No Peto, uvidime za mesic ze, traba me zatim nechtej vyplasit:-)

    ReplyDelete
  8. No Hani doufam, ze to bude co nejpozdeji:-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous31/1/09 19:34

    A Absinth - King of spirits by tam Lee neměl? :)

    ReplyDelete
  10. To by si chtel moc:)) Je tu akorat nejake Portske, Cinzano a vodka - chudy bar:)

    ReplyDelete