28/01/2009

Rodinka

Jiz z Cech jsem tak nejak ocekaval do ceho jdu. Takze jsem nastesti vedel, ze otec dela u armady a to, ze pracuje jako elektromechanik jsem se dozvedel az z jeho ust. Doufam, ze v nejblizsi dobe si koupim nejaky fotak, aby jste z toho meli i nejaky ten vizualni pozitek. Je to velice vitalni chlapik s vekem mezi 30-35lety, kolem 180cm (az bude fotka, udelate si obrazek sami). Aspon bych vam mohl prozradit jmeno, Lee Gear - pro rejpaly, je to anglican jak poleno... Po prijezdu z letiste jsem se ubytovaval a Lee zatim jel nakoupit do Tesca, kde vzal i veceri. Dostal jsem krabici o velikosti papiroveho sacku od happymealu, kde byly tri obrovske kusy kurete zasypane hranolkama az po okraj krabice. To vzal k televizi do obyvaku, kde jsme se bez PRIBORU:) do toho pustili (kazdy mel svoji krabici). Druhy vecer udelal testoviny s omackou (bylo to vyborne, takze vim, ze varit umi). O matce bohuzel nemam ani potuchy, pouze jsem nasel svatebni fotku na stene, ale tim to konci.

Na starosti mam 6-ti leteho kluka Tommyho.

Vstavam mezi sedmou a pul osmou. Lee udela pro kluka snidani a svacu. Moje jedina ranni starost je nakrmit sam sebe, teda pokud nepocitam doprovodit Tommyho do skoly, ktera je vzdalena nejakych 7 minut chuze. Pote mam volno az do 3, kdy ho vyzvedavam a travim s nim veskery cas az do doby, nez otec prijde z prace. To mi pripomina, budu muset jeste hooodne cvicit na playstationu, protoze si me zatim pekne dava:) Na zahrade maji slusnou trampolinu, ale misto abych ja utahal jeho, tak utahal on me:) Zatim se mi nezda jako rozmazlene dite, ale uvidime, az si na me zvykne. Vecery travime u televize, kde si povidame (upresneni: kde si Mr. Gear povida se mnou:) ) Doufam, ze se co nejdriv nejakou cinnosti zabavim, ale na rozkoukani je to zatim to nejlepsi...
A tady jsem uz tatika ukecal k jedne fotecce:

1 comment:

  1. s tim playstationem je to potiz, si taky vzpominam jak jsme v anglii bydleli u rodiny a 10 leta holka nas totalne drtila v nejake mlaticce.. budes muset hodne cvicit po nocich ;)

    ReplyDelete