27/01/2009

Presun z Cech do Anglie

Letenku mi tez zarizovala agentura, takze jsem se opravdu o nic nemusel starat. Vse jsem s agenturou resil po mailu, maximalne po telefonu. Az jsem se toho trochu desil, nikdy jsem nebyl v sidle spolecnosti nebo se s nekym nesetkal osobne. Sestrenka me vsak ujistovala, ze agentura je slusna a jedna na rovinu, tak jsem se vic o to nezajimal a nestaral. Prvni dve rodiny o me neprojevili zajem, z agentury mi bylo receno, ze jeste jednaly i s dalsimi au-pair. Az treti rodina projevila opravdovy zajem a dokonce bez uskutecneni hovoru mi bylo sdeleno kdy a kam odletet. Tedy, mym jedinym ukolem v den odjezdu bylo dostavit se vcas na letiste, na muj prvni let.

Na letisti jsem zjistil prvni vec, kterou jsem zapomnel - stitek na krosnu. I kdyz me pani u prebalovaci prepazky na kufry ujistila, ze nemusi byt, byl jsem odkazan na jakoukoliv otevrenou odbavovaci prepazku, kde jsou k odberu. Jednu takovou volnou jsem nasel. Byl tam velice prijemny pan, ktery se me ptal: "chcete jednu, dve nebo pet?" Jsem si v duchu rekl, "co kdybych jednu zkazil" a rekl si o dve. On si zahy rekl o 150 Kc, nez jsem se vzpamatoval a stihl ze sebe dostat nejakou vetu, bylo mi sdeleno, ze se jedna o vtip... Odbaveni probehlo bez problemu (kufr mel jen 16kg) i z toho duvodu, ze jsem si zavazadlo nemel kde zvazit a vsechny tezsi veci rval do prirucniho zavazadla, ktere bylo skoro stejne tezke jako krosna. Byl jsem ujisten, ze prirucni se nevazi, proto jsem to neresil:)

Po odbaveni jsem bohuzel zjistil, ze letadlo ma skoro hodinove zpozdeni, ale protoze jsem byl poprve na letisti, byl jsem z toho tak "vyplesklej", ze mi to uteklo jak voda. I kdyz jsem trochu mel strach, co se kde muze zrovna dit, nebot jsem den pred tim koukal na krasnou stranku http://www.rozzlobenimuzi.com/?media=1118 :) Nasledny let probehl bez sebemensich problemu. Kdyz si odmyslim samotny vzlet a pristani, skoro jsem nepoznal rozdil od cesty autobusem mezi Cernym Mostem a Mladou Boleslavi (no proste jsem to taky prospal:) ). Zpozdeni letadla jsem uz smskou informoval moji novou rodinu, takze na me nemuseli cekat. Po pristani jsem jeste cekal na sve zavazadlo, kdyz mi prisla sms od Mr. Geara (otce rodiny): "You cannot miss me when you exit the terminal I am in military uniform." :) Vice o me rodine az v dalsim prispevku.

4 comments:

  1. Jen 16 kg?? To sis nemohl snad vzit vubec nic na sebe! Jeste ze jsi to mel bez prestupu, to by jinak to zpodeni mohlo i vic vadit.. se tesim na popis rodinky :)

    ReplyDelete
  2. To vis, ja jsem skromny clovek:) A musis si uvedomit, ze jsem mensi, tim padem i me obleceni je mensi a samozrejme i lehci :)) Jinak rodinu jsem doplnil a uz koumam koupit nejakou sunku fotak, aby jste nebyli ochuzeni. Hrozne me zaujal nejakej 5Mpix od Hitachi za 39£ :)))

    ReplyDelete
  3. Anonymous28/1/09 21:34

    Ta uniforma by mě docela zaskočila... :-)

    ReplyDelete
  4. No abych rekl pravdu, tak jsem s tim tak trochu i pocital... Necekal jsem, ze bude cekat na letisti s cedulkou nad hlavou:)

    ReplyDelete