27/01/2009

Jak me to vlastne vsechno napadlo...

Ne kazdy vi, proc jsem udelal takovou blaznivou vec jako je au-pair. Zacalo to tim, kdyz jsem zjistil, ze FEL pro me nebyla jasna volba a po vydrenem bakalari jsem si rekl, ze takhle se nervovat dalsi dva roky nechci. Vrcholem bylo zjisteni oboru na jine skole (diky Jindro) a misto toho, abych proflakal doma cely rok, bude lepsi ho proflakat nekde v zahranici. Dulezitost jazyka v dnesni dobe nemusim nikomu vysvetlovat.

Po neuspechu z minuleho vycestovani do Anglie, kde jsem sice asi po mesici nasel staly job a mel jsem jit poprve do prace, mi bylo oznameno, ze firma zkrachovala a po dalsich problemech s ubytovanim jsem se musel po dvou mesicich vratit. Nastesti jsem si nejakou libru vydelal udrzbou zahrady a par domu, ale stacilo to pouze na pokryti nakladu. Do zivota k nezaplaceni, ale jinak to bylo uplne k ho... :)

Nicmene pracovat jako au-pair me inspirovala sestrenka a po kontaktu, ktery mi dala, dle jeji slov, na super agenturu, jsem o tom zacal dokonce uvazovat. A kdyz me ujistila, ze to pro kluka neni divne, a ze nektere rodiny spise preferujou kluky, sel jsem do toho. Vyridil jsem si veskere nutnosti, ktere agentura vyzadovala pro praci s detmi a behem dvou mesicu jsem odjel do Anglie. Podle mne to je docela kratka doba od zjisteni internetove stranky az po samotny odlet. A huraaaaa, jsem zde, zatim zivej a zdravej:)

2 comments: