28/03/2009

Článek nostalgie

Tento týden jsem počítal s více cestami do Andoveru, a tak jsem si pořídil týdenní jízdenku. Vzhledem k tomu, že jízdenky těchto typů se nevztahují na místo odkud a kam jedete, ale jen na danou linku, rozhodl jsem se toho co nejvíce využít. Samozřejmě v tom hrála i cena samotné jízdenky, a tak jsem se vydal přes Salisbury do přímořského města Bournemouth.

Nostalgie je to z důvodu, že jsem zde strávil jazykový 14ti denní pobyt na střední škole. Autobus měl poslední stanoviště hned pod centrem města, takže jsem se rychle zorientoval a u moře jsem byl za 10 minut. 


Hned vedle pláže se nachází krásné Oceanárium a 7,5 libry studentský vstup za to rozhodně stojí.


Docela jsem se i divil, že si město bez větších problémů vybavuji, a tak i cesta k Richard Language College, kde jsme každý všední den trávili 6 hodin, nebyl žádný problém. Za ty 4 roky se škola vůbec nezměnila, jen asi něco uvnitř přestavovali, tak byl hlavní vchod oplocen. 


Nejjednodušší samozřejmě bylo najít jednu z hospůdek, kterou jsme hojně navštěvovali, i ta za ty roky zůstala bez viditelnějších změn.


Co si jediné nemohu vzpomenout, je to, jak jsme tam ty 2 týdny mohli chodit pěšky, protože jsem si dneska udělal slušné puchýře a ještě teď mě pálí tlapičky. :-)

7 comments:

  1. Anonymous28/3/09 23:40

    ty voe, tys byl na kurzu? to z tebe lezou pěkné věci :-)

    Petr

    ReplyDelete
  2. Anonymous29/3/09 11:58

    njn starnes...pred 4 rokama jsi tam dohopkal jako nic :P
    Terka

    ReplyDelete
  3. Petře promiň, jen doufám že to nebyl poslední hřebíček do (tvé) rakve a i přesto zůstaneme kamarádi :-D
    Terko kdybych tě neznal, budu si snad myslel, že mě chceš i urazit :-D

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/3/09 06:14

    Fanouši, urazit jsme tě chtěli asi oba :-) A jinak si o tom ještě promluvíme...!!! :-D

    Petr

    ReplyDelete
  5. Z tebe jde úplně strach :-) snad mi tam do půl roku vychladneš, samozřejmě nemyslím úplně ;-P

    ReplyDelete
  6. Taky mě to úplně dojalo. To byly časy.. :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/4/09 01:05

    nene urazit nikdy!!ale kdo se moc pta moc se dozvi :)
    Terka

    ReplyDelete