04/04/2009

Zajímavosti IV

Z kurzu si asi nejvíce rozumím s Wojtkem. Polák, který zde žije už více jak dva roky a nyní pracuje na nočních směnách jako řidič. Párkrát jsme již byli posedět i mimo školu a samozřejmě jsme se dostali i na téma krize. A i když je na tom naše země špatně, vždy jsem dokázal vyargumentovat tvrzení, že jsme na tom o hodně lépe než Polsko, to bez debat. Srandovní na tom je to, že nejlepší porovnávací jednotkou byl litr benzínu. Takže pokud jsme se bavili o práci a kolik by si za ní dostal denně peněz, vzal si denní výplatu, podělil jí cenou jednoho litru a už se dále řešilo. :)

Příspěvek pro kuchtičky. Možná jsem to někde zaspal, ale nikdy a nikde jsem v Čechám nezahlédl přílohu typu kuskus (couscous). Takže pokud je, či byl na tom někdo podobně jak já, mohu jen podoručit. Jedná se o jakýsi typ těstovin, jehož základem je pšenice. Osobně bych to chuťově viděl někde mezi rýží a samotnými těstovinami. Příprava je tak snadná, že ji zvládne i dřevo. Polotovar nasypete do misky, zalijete vařící vodou dle návodu a počkáte 5 minut, než si kuskus natáhne vodu do sebe a půl žvance připraveno.

Jak bych ho jen nazval, hlídač, údržbář či poradce? Prostě pán, který se stará o chod posilovny. Na jednu stranu je to velice komunikativní někdy až upovídaný šéfik, který zdržuje od cvičení, ale na druhou stranu zase zdokonaluje moji angličtinu. A z třetí strany je to hodný chlápek, který mi každý týden dává motocyklové noviny, takže ušetřím nějakou tu libru a můžu je vrazit do něčeho užitečnějšího ;-)

No comments:

Post a Comment