14/04/2009

Zajímavosti V

Tak a je tu další článek ze seriálu zajimavostí z Anglie. Tato pravidelně nepravidelná stať bude tentokrát vycházet z předešlého výletu kolem New Forest.

V jedné ze zastávek na dvoudenním výletě jsem zahlédl cukrárnu a při pohledu do obchodu jsem si všiml, že mají dokonce zmrzlinu. Dostal jsem na ni nehoráznou chuť. Zašel jsem dovnitř a vysvětlil jsem, že chci dva kopečky. Už to přišlo pánovi za půltem trošku zvláštní. Poté se mě zeptal, jestli chci malou či větší porci. Nebál jsem se toho a přikývnl jsem mu na tu větší. Prodavač po chvilce vytáhl kornoutek, který jsem až do teď nikdy neviděl. Aspoň mi odpadla starost s tím, že tu lepší příchuť jsem chtěl vždy dospod.

V Moors Valley Country park jsme si dávali ranní capuccino na probuzení. V menu nabízeli i tradiční anglickou snídani za 6liber. Nakonec jsme se dohodli, že si ji dáme napůl. I tak jsme s ní měli problémy - výborně zasytila.

Před touto restaurací bylo i speciální parkoviště pro psy, docela mě to pobavilo. 

Posledním příspěvkem z výletu je plně funkční záchodový automat na mytí rukou. Na třetí pokus už se to povedlo 100%ně. Ono totiž není vůbec jednoduché správně nasměrovat ruce na místo, kde spadne mýdlo. A když pak stihnete včas přesunout ruce doprava, kde už teče voda, můžete si je pak dokonce nechat uprostřed vyfoukat.:-) 


No comments:

Post a Comment