16/03/2009

Zajímavosti III

Tak zrovna první věc, kterou vám chci napsat, moc zajímavá není, ale informovat vás o ní můžu. Asi před 3 týdny jsem si napsal inzerát, že hledám part-time job. Dal jsem ho do třech obchodů, na poštu (kde jsem za to musel dokonce zaplatit, na 4 týdny za to chtějí libru, takže to mě nevytrhlo) a dokonce jsem to vyvěsil i v Leisure Centre. Akorát v Tescu jsem si všiml, že tam nikdy nevydrží déle jak týden. Ale inzeráty, které jsou napsané ručně na jejich "spešl" papíru tam jsou pořád. Asi se na to budu muset poptat. Jinak výsledek je zatím nulový a špatně napsaným číslem na nzerátu to rozhodně není... Bych právě napsal, kdybych nebyl trubka a nezjistil, že jsem ho na inzerát napsal špatně. Ještě že píši ten blog :-). 


No to by jste ale nevěřili, co já si právě dal jmen...

Zprávy z dopravy: O mém novém biku už víte. Co ale já nevěděl o něm bylo to, že na pravé straně řidítek je brzda přední a né zadní. Naštěstí se žádné kotrmelce nekonaly, ale šok byl slušný (oni tady snad mají fakt všechno obráceně). Druhou zprávou doplním informace o busu, který zde jezdí mezi Andoverem a Salisbury, ale předpokládám, že to bude podobné i na jiných linkách. Časy na jízdních řádech nedefinují příjezd do té konkrétní zastávky, ale na příjezd do první zastávky ve městě. Tidworth jich má cca 10 a protože jsou všechny zastávky na znamení a já mám nejblíže předposlední zastávku směrem do Andoveru, tak autobus přijíždí o 10 až 15 minut později. Všiml jsem si ještě jedné věci, kdekoliv je postavený domek či statek na samotě, vždycky u něho je zastávka. Z toho jsem byl teda taky paf.

A perlička na konec. Tahle rybka na obrázku je televizní závislák. Jakmile člověk zapne telku, ona si ihned připluje do svého "křesla", takhle si tam dřepne a zírá (ještě, že pan domácí nemá vodotěsný ovladač) a klidně tam vydrží i hodinu. 

4 comments:

  1. Anonymous17/3/09 17:20

    Spoň už vim, jaks' přišel na to číslo... :-)

    O tom, že maj brzdy obráceně, vim. Taky jsem si to zkusil... A taky mě to překvapilo.

    Ale zase všechno tam obráceně nemaj. Pokud vim, tak se třeba v garážích jezdí po pravý straně (to je teprve zábava...), chodí se taky po pravý (mělo by se; což pravděpodobně souvisí s tim, že ženská by měla chodit vpravo, tak aby byla "krytá"). Ale určitě to je stejný jako s angličtinou... Výjimka z výjimky výjimky...

    ReplyDelete
  2. Anonymous17/3/09 17:22

    Jo a co se týče tej práce, zkus se zeptat nějakejch au-pair, co bydlí kolem (snad někoho znáš ze školy a tak...). Když je ukecáš, aby se ti poptali, tak určitě něco seženeš.

    ReplyDelete
  3. Anonymous17/3/09 19:14

    Fando, z tebe je gloger jak víno :-D

    Petr

    ReplyDelete