19/03/2009

ESOL kurz II

První dva týdny mám za sebou, tak by se slušelo k tomu pár řádků sepsat. Přišel jsem již do rozjetého kurzu, kde jsem hned v zápětí zjistil, že cca po třech týdnech se píšou jakési cvičné testy a samozřejmě jsem se do jednoho z nich trefil. Byl rozdělen na psací a čtecí část.  Po něm se klasicky pokračovalo ve výuce, kde se zrovna probíralo much a many. Po hodině jsem se bavil s Patrickem (mým učitelem), že mi to přišlo jednoduché a i probíranou látku už mám zažitou. Řekl mi, že mi test zkontroluje (jinak se posílaj do Cambridge a výsledky bývaj až po třech týdnech) a uvidí, jestli bych nemohl chodit do vyššího levelu. Bohužel jsem ale neuspěl. Prý by problém nebyl ani v mluvě, či čtení, ale protože jsem dřevo na gramatiku, nemůže mě přesunout.

V počátku jsem byl trochu zklamanej. To už ale opadlo, přeci jen si to aspoň zopakuji, některé věci doplním a ty dva měsíce utečou jak voda... Na druhou stranu je tam švanda a za ztracený čas to určitě nepovažuji.   

Nyní nás je v kurzu 9 a národnostní složení je slušná směsice. Turek, Francouzska, slečna z Litvy, Čecháček a těžkou přesilu v počtu 5 lidí tvoří polská národnost. Někdy mám problém poznat, na které že to vlastně hodině jsem:-).  Všici se tam vejdeme do 25 let, takže postupně odbouráváme počáteční komunikační ostych.

 

No comments:

Post a Comment