08/03/2009

Nashromážděné zajímavosti II

Tak jsem si zde všiml pár dalších hrooozně důležitých věcí, o které by jste samozřejmě neměli přijít.

Je to až s podivem, ale ještě jsem tu nikoho neviděl, aby použil kapesník. Oni to tady asi ani neznají. To radši popotahují, no hrůza. Když Tommymu řeknu, ať si vezme kapesník, tak mi odpoví: "nemám":-)

Pan domácí asi nebude úplné vojenské ořezávátko. Minulý týden zde měli nějaký vojenský ceremoniál a tak si bral svoji slavnostní uniformu, kde jsem zahlédl několik ocenění za různé mise v zahraničí. Zde vám je přikládám k obdivování. 


Složení potravin v anglické kuchyni se teda hodně liší od té české. Lednička je plná sladkostí jako jsou lízátka, čokolády, bombóny atd. Mimo to už jen nějaké máslo, šunka, marmeláda a různé druhy drezinků. Zelenina se zde kupuje jen po kusech, takže ji vždycky do dvou dnů spořádám a pan domácí musí koupit další. Aspoň, že jsem ho už naučil kupovat ovoce na týden dopředu:-)

Fanda už má kolo. Takhle nějak bych si představoval zařizování. Při dotazu na pana domácího, jestli neví, kde se zde nachází nějaký bazar s prodejem kol, mě mile překvapil. Nabídl mi své kolo, které dle jeho slov jen leží v garáži. Tak apsoň ušetřím nějaké peníze a ještě  budu mít docela luxusní bike oproti tomu, které bych si mohl z bazaru dovolit. 


TV - věděli jste, že "Mr. Bean a dr. House" spolu začínali pro Anglii velice známém sitcomu Blackadder? http://www.youtube.com/watch?v=9Ba-64h6d6Q&annotation_id=annotation_707048&feature=iv. Jinak TV sčítá neskutečné množství programů, ale je to taky díky tomu, že některé programy jsou třeba posunuté o hodinu a nebo i o den. Pak se tedy ztrácím v tom, jaký díl ze seriálů jsem viděl a neviděl. Bohužel sportovní přenosy má hlavně pod palcem placená společnost SKY. Jelikož ale pan domácí víkendy převážně tráví u svých rodičů, nemá je zaplacené. Hold se musím na veřejných stanicích spokojit s Anglickým pohárem, Ligou mistrů a pohárem UEFA. Taky zde probíhá velice úspěšná soutěž Skating on Ice, přirovnal bych to k tancování Stardance, akorát že na ledě. Jsem zvědav, jestli se to u nás též do pár let objeví... A na závěr pár funny reklam http://www.youtube.com/watch?v=t0SchmcLXMQ a http://www.youtube.com/watch?v=RAfOwDyZpzs.

5 comments:

  1. Anonymous8/3/09 19:23

    Ahojky priblizovadlo super zadna ukrajinska vyroba :-) kombinace Dr. House a Mr. Bean vyborna :-D

    Barča

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/3/09 20:43

    jojo, mladý House je hustý :-D
    jaké máte u vás počasí? je to na kolo?

    jinak ty ocenění jsou dobré, neptal ses, za co jsou? není to nějaký zabiják? :-)

    Petr

    ReplyDelete
  3. počasí sjuper. Konečně jsem po měsíci a půl zažil už pořádný déšť, naštěstí jen jeden den, takže skoro pořád slunečno. Někdy to teda dost fouká, ale těch 10°C je příjemných.
    Jinak jsou to vesměs různé vyznamenání za půlroční mise v zahraničí. Někde pomáhali místní policii, v Jugoslávii hlídali hranice, v Iráku napomáhali proti terorismu...

    ReplyDelete
  4. Anonymous11/3/09 17:58

    půl roku? a syna měl v tu dobu kde? už jsi vyšpehoval, co je vlastně s tou jeho ženou? :-)

    Petr

    ReplyDelete
  5. V tu dobu syn ještě netahal ani kačera za sebou... Tommy říkal, že mamka zemřela.

    ReplyDelete