22/06/2009

Snad příjde i zápletka...

Cože jsem vám minule vykládal, že práce v kavárně je nejpravděpodobnější? Všechno špatně, tahle cesta už nikam nevede. Vlastně vede, ale cesta zpět je velice složitá a ještě pak budete pěkně smrdět ;-)

Minule jsem vám psal o kavárně a o zaučení, které mělo proběhnout v pátek a v sobotu. Zapomněl jsem vám už ale dopsat, že jsem tam byl již minulou sobotu na pár hodin. Myslím, že jsem se tam rozkoukával obstojně a dokonce i nějakou tu práci odvedl. Můj boss (Ital, který v Anglii žije již 10 let) vypadal jako bych tam ani nebyl, těžce mě ignoroval. Bára (Slovenka, která tam pracuje a bude v červenci odcházet) mě ale ujišťovala, že je takový vždycky na "nováčky" a chvíli trvá, než si k vám tu přátelskou cestu najde. S tím jsem se jakš takš smířil a tak jsem konverzoval pouze s Bárou. S ní jsem se právě dohodl i na další návštěvě v pátek a v sobotu.

Ve čtvrtek večer jsem si již pomalu chystal věci, abych něco nezapomněl. Když mi tu přišla né zrovna pozitivní smska od Báry: "Ahoj, rozpravala som sa so sefom a on vravel ze teraz nebude hladat nahradu za mna, ze az v septembri ked sa jeho detom skoncia prazdniny. Je mi to luto." Takže si budem muset ještě chvilku počkat na zodpovězení otázky a dááál?

Abych taky pořád jen nebrečel ;-), dnes jsem byl na první části zkoušky z angličtiny, která se skládala z psací a čtecí části. Jedná se o Cambridge zkoušku. Pokud uspěji, získám certifikát PET. Což není nic extra, jedná se o nižší úroveň certifikátu FCE, o který jsem chtěl usilovat, ale kvůli tomu jsem už tu fňukal, takže škoda se opakovat. Samotný průběh zkoušky mi přišel až nepřiměřený. Do třídy si vcházel v jedné ruce průkaz totožnosti a propisku, ve druhé vypnutý mobil, který si posléze dal do baťohu a nechal u dveří. Kdo neměl jakoukoliv kabelu, mobil odkládal na příslušný stůl u dveří. Poté před námi rozstřihly obálky, odkud jedna z učitelek vyndala testy. Po rozdání jsme dostali pokyny, které mimo jiné zahrnovaly i zákaz opouštění třídy 20 minut po začátku a 10 minut před koncem testu. Jakákoliv konverzace mezi studenty znamenala vyhození od zkoušky. Vše jsem přečkal bez úhony, samotný test mi přišel docela jednoduchý, takže ještě přečkat středeční ústní a k získání certifikátu snad nebude nic stát v cestě.

No comments:

Post a Comment