17/06/2009

A dááál?

Ani se to nezdá, ale už tu budu načínat 6. měsíc. Přibližně za měsíc budu u rodiny končit (otec musí jet do Afghanistánu a prcek bude u babčy). A protože se mi ještě do Čech nechce, hledám co by... Samozřejmě jsem se registroval i na nějakých au-pair stránkách. Hned druhý den mi přišla nabídka kvalitní "rodiny". Las Vegas by opravdu lákal, ale single gay otec se dvěma holčičkama, který shání pouze au-pair mužského pohlaví? Děkuji, nechci. Druhá rodina mě pořád tlačila přes nějakou travel agenturu a že pomůžou s vízem. Následně jsem měl kontaktoval jejich právníka, který mi poslal smlouvu. Naskenovaný pas i s poplatkem 450liber, který ve splátkách vrátí, jsem měl též poslat na pochybnou adresu, takže to jsem nakonec vzdal.

Člověk tu za ten čas už našel přátelé. Jedni z nich jsou i manželé z Polska. Pracují v Tescu a tak mi pomohli vyplnit registraci. Ta totiž obsahovala i řadu otázek. Ani jsem je nečetl, dali mi vzorovou registaci a dle toho jsem to zakroužkoval. Prý takhle dostanu nejvíce bodů. Tak co bych se staral:-).

Třetí alternativou, a zatím nejvíce pravděpodobnou, je práce v kavárně. Přes jiné kamarády jsem se dostal až do Winchesteru, kde jedna slovenka bude končit a shánějí náhradu. V pátek a v sobotu to jdu omrknout, tak se uvidí. Pokud by to klaplo, další věcí bude zařízení nového bydlení, to taky nebude žádná (pr...) sranda. Snad za měsíc již budu vědět odpověď na otázku: A dááál?

Jinak, co se týče blogu, omlouvám se za delší intervaly mezi články. Přeci jen plno věcí se už stalo rutinou a nápady nepřichází. První zapálení je již taky ta tam. Čímž chci nenápadně naznačit, že existence blogu je značně nejasná;-).

2 comments:

  1. Nahodou hecni se a pis dal, urcite to spousta lidi cte :) a jsem fakt zvedavy, co bude dal a jak se ti to povede zaridit :)

    ReplyDelete
  2. Díky Ondro za podporu. Ok, kvůli tobě se poperu ;-)

    ReplyDelete