30/06/2009

30 na 70

Tak přesně takovej procentuální poměr se přiklání k tomu, že budu v Anglii ještě i po 20. červenci, přesněji řečeno spíše proti. Pořád jsem tajně doufal, že i když pan domácí jede do Afghanistánu, nechá mě tu aspoň pár týdnů, než si něco kloudného seženu. Bohužel jsem se mýlíl. Takže do 20. musím být v trapu.

Dokonce jsem zde poznal i Čecháčky z Mladé Boleslavi. Seznámení bylo hodně vtipné. Takhle si sedím ve škole, když tu z vedlejší třídy slyším: "I am from Mlada Boleslav". Jsem si říkal, že nemám už jen chutiny (Stávalo se mi to hlavně, když Lee připravoval večeři. Já cítil segenín a oni to byly těstoviny s boloňskou omáčkou), ale i slyšiny. Naštěstí se to nepotvrdilo a já poznal Lukáše a jeho přítelkyni Pavlu. Jdu si takhle s nimi na kafe, konverzujeme, když se na nás otočí týpek před námi a praví: "Vy jste Čecháčci co?" A poznali jsme Stana ze Slovenska. Takže takhle se tu člověk seznamuje.

Proč to vlastně píši. Lukáš s Pavlou pracujou pro Jodyho Schecktera, což je bývalý jihoafrický jezdec Formule 1, mistr světa z roku 1979. Dokonce má i největší biofarmu na území Hampshire. Byl jsem se tam podívat a řeknu vám, slušný to je zámeček. A právě zde hledají jakéhosi asistenta zahradníka. I hned jsem odpověděl na inzerát, tak uvidíme, jestli se někdo ozve.


zajímavost pod čarou

Náhodou jsem se ocitl v hospodě. Náhodou se mi potřebovalo na záchod a tak jsem si odskočil na toaletu. Je už běžné, že se prodávají kondomy v automatu, ale že na pánských záchodech budou prodávat vibrátory, tak to jsem opravdu nečekal.

2 comments:

  1. Anonymous27/7/09 02:16

    názdar Fanouši,
    tak jak? je 27.července a ty nikde...si tě tam ty šmejdi anglánský nechali, co? :-)

    Petr

    ReplyDelete
  2. Vydrž prťka vydrž, všechno bude ;-)

    ReplyDelete