03/09/2009

Já to prostě nestíhám...

Jsem vám slíbil, jak vás nebudu zásobovat články a už to zase několik dní stojí. Jak jistě už všici víte, rozhodl jsem se pro návrat. S tím je ale spojeno mnoho zařizování (koleje, zrušení studia, zápis studia, atd.). K tomu musím připočíst velice slušné pracovní vytížení. Agentura totiž volá kdykoliv a já se snažím brát jakoukoliv práci. Takže se stává, že tam jsem někdy i 12 hodin. Nějaké sportovní vytížení nesmí chybět, pak nesmím zapomenout na hlad, no a na články už moc času nezbývá. :-( Jakmile ale najdu v programu aspoň chviličku času, hned jsem zase něco přihodím.

Kdo ještě neví, tak se vracím 27. září se společností Wizzair. Snad budu mít větší štěstí, jak se Skyeurope ;-) Předpokládaný čas příletu je 14:40. Takže pomalu a jistě můžete začít přemýšlet o volných dnech a večer. Budu se snažit vyhovět samozřejmě všem a oslavit příjezd se všemi a všude :-D

See you soon

No comments:

Post a Comment